wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Gwarancja
Kategorie
Bezpieczne płatności:
  • Przelewy24
Kontakt
  • LAPTOPHIT.PL
    ul. Metalowców 25
    54-156 Wrocław
  • E-mail:biuro@laptophit.pl
  • Telefonkom. +48 694542937
  • Godziny działania sklepupon. pt. od 9:00 do 17:00 (odbiór osobisty przedmiotów możliwy jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu)

Gwarancja

Część produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów/dystrybutorów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam powininny być kierowane reklamowane produkty. Jeśli produkt nie jest objęty gwarancją realizowaną przez producenta/dystrybutora reklamacje powinny być wysyłane na adres: MALOT Politowski Dariusz ul. Metalowców 25/3 54-156 Wrocław lub: paczkomat Inpost WRO31A (54-314 Wrocław, Hermanowska 43). Reklamacje dotyczące zawartej umowy należy zgłaszać pod adresem mailowym biuro@laptophit.pl lub pisemnie na adres: MALOT Politowski Dariusz ul. Metalowców 25/3 54-156 Wrocław. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana zostanie na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl